Beweegplein Op de Paap officieel geopend: samen werken aan een gezonde leefomgeving
Bij gezondheidscentrum Op de Paap in Groesbeek is op maandag 18 mei officieel het nieuwe beweegplein geopend. Wethouder Irma van de Scheur verrichtte de officiële opening en benadrukte het belang…













